Promocje
P111 Black Leather/Suede - Star Sole
P111 Black Leather/Suede - Star Sole
440,00 zł 290,00 zł
109 Avalanche Flesh Satin / Obcas 2'' Flared
109 Avalanche Flesh Satin / Obcas 2'' Flared
450,00 zł 150,00 zł
875 Cirrus Light Tan Satin UF
875 Cirrus Light Tan Satin UF
500,00 zł 350,00 zł
825 Drizzle / Dark Tan Satin / Obcas 3,5'' Flared
825 Drizzle / Dark Tan Satin / Obcas 3,5'' Flared
490,00 zł 210,00 zł
P111 Black/Silver Leather - Star Sole
P111 Black/Silver Leather - Star Sole
440,00 zł 290,00 zł
889 Tropic Black Satin UF
889 Tropic Black Satin UF
490,00 zł 350,00 zł
185A Sinai Flesh Satin
185A Sinai Flesh Satin
540,00 zł 520,00 zł
370 Windrush Power Glide Black Patent
370 Windrush Power Glide Black Patent
550,00 zł 380,00 zł
840 Gobi Light Tan Satin UF
840 Gobi Light Tan Satin UF
490,00 zł 410,00 zł
820 Blizzard Flesh Satin / obcas 3'' Flared
820 Blizzard Flesh Satin / obcas 3'' Flared
480,00 zł 350,00 zł
840 Gobi Black Satin UF
840 Gobi Black Satin UF
490,00 zł 290,00 zł
H812 Snowflake Black Satin UF
H812 Snowflake Black Satin UF
430,00 zł 320,00 zł
877 Haze Light Tan Satin UF
877 Haze Light Tan Satin UF
490,00 zł 350,00 zł
H860T-X Atlas Xtra Light Tan Satin
H860T-X Atlas Xtra Light Tan Satin
520,00 zł 460,00 zł
840 Gobi Dark Tan Satin UF
840 Gobi Dark Tan Satin UF
490,00 zł 410,00 zł
820 Blizzard Dark Tan Satin UF
820 Blizzard Dark Tan Satin UF
490,00 zł 450,00 zł
820 Blizzard Black Satin UF
820 Blizzard Black Satin UF
490,00 zł 360,00 zł
335 Windrush Black Nubuck Leather
335 Windrush Black Nubuck Leather
620,00 zł 590,00 zł
335 Windrush Black Patent
335 Windrush Black Patent
650,00 zł 620,00 zł
H860 Kalahari Dark Tan Satin UF
H860 Kalahari Dark Tan Satin UF
500,00 zł 470,00 zł
H812 Snowflake Dark Tan Satin UF
H812 Snowflake Dark Tan Satin UF
430,00 zł 350,00 zł
129A Savannah Flesh Satin
129A Savannah Flesh Satin
580,00 zł 500,00 zł
809 Sahara Dark Tan Satin UF
809 Sahara Dark Tan Satin UF
420,00 zł 320,00 zł
465 Halo Black Nubuk
465 Halo Black Nubuk
600,00 zł 450,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pobierz eKatalog:

 

eKatalog Ray Rose - buty damskie łacina eKatalog - buty damskie standard
eKatalog Ray Rose - buty damskie łacina eKatalog Ray Rose - buty damskie standard
eKatalog Ray Rose - buty męskie łacina eKatalog Ray Rose - buty męskie standard
eKatalog Ray Rose - buty męskie łacina eKatalog Ray Rose - buty męskie standard 
eKatalog Ray Rose - buty treningowe eKatalog Ray Rose - buty dziecięce
 eKatalog Ray Rose - buty treningowe  eKatalog Ray Rose - buty dziecięce
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Ważne informacje
Zasady zakupów w sklepie stacjonarnym z uwagi na COViD

Szanowni Klienci,

Nasz sklep stacjonarny w Pruszowicach znów jest dla Państwa otwarty w standardowych godzinach 10.00-21.00. Dla Państwa bezpieczeństwa wprowadziliśmy jednakże nowe zasady zakupów:

a) prosimy o wcześniejsze umówienie godziny wizyty w sklepie (tak byście mogli Państwo komfortowo dokonać zakupów bez kontaktu z innymi klientami)

b) w sklepie może jednorazowo przebywać tylko jedna osoba (osoby towarzyszące zapraszamy na wygodną, zadaszoną ławeczkę przed sklepem:))

c) podczas pobytu w sklepie prosimy o przebywanie w maseczkach na twarzy oraz dezynfekcję dłoni podczas przymierzania produktów   

Przypominamy, że cały czas można składać zamówienia 7X24h przez sklep internetowy lub telefonicznie  Wysyłki zakupionych towarów realizujemy a bieżąco.

 

Zapraszamy serdecznie

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

  


  

  

Jak sprawdzić dostępność produktów? 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • "Towar na zamówienie" – oznacza, że aktualnie nie mamy na stanie magazynowym tego produktu w oczekiwanym rozmiarze i wariancie ale możemy go dla Ciebie sprowadzić od producenta. Możesz również wrzucić produkt o takim statusie do koszyka i złożyć zamówienie. W tym wypadku "Wysyłka w 48 godzin" oznacza, że wyślemy go do Ciebie najpóźniej w 48 godzin od momentu otrzymania odpowiedniej dostawy od producenta towaru. Najlepiej skontaktuj się z nami w celu uzyskania szczegółowych informacji o spodziewanej dacie dostawy poprzez email: contact@4dance.com.pl lub telefonicznie: +48.601172977
  • "Dostępny" – oznacza to, że produkt ten jest na stanie magazynowym, wrzucaj do koszyka i złóż zamówienie:) Wysyłamy go najpóźniej w 48 godzin od momentu zamówienia.
  • "Duża ilość" – oznacza, że mamy wiecej niż 10 sztuk tego produktu...  wrzucaj do koszyka i złóż zamówienie:) 

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia? 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miała dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę? 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 


 

Jakie występują formy dostawy? 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • paczkomaty InPost
  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna),
  • odbiór osobisty lub płatnośc kartą w siedzibie firmy po uprzednim umówieniu terminu i godziny odbioru.

 

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę? 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 


 

Jak zapłacić za zamówienie? 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).
  • gotówką lub kartą płatniczą w siedzibie firmy

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie? 

Tak, po uprzednim umówieniu terminu i godziny odbioru. Nasza siedziba: Pruszowice , ul. Dębowa 12 mieści sie pod Wrocławiem. Zapraszamy.

 


 

Co to są kupony rabatowe? 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Z kuponu/kodu rabatowego mozna skorzystać wyłącznie w przypadku zakupu produktów dostepnych w Sklepie. Nie można wykorzystywać ich przy zakupie produktów wykonywanych na zamówienie.

 


 

Co to jest przechowalnia? 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT? 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie? 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu rozpoczęcia jego kompletowania. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.601172977.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować? 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu zmiany statusu zamówienia na "przesyłka w trakcie kompletowania". W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.601172977.

 


 

 Mam problem przesyłką. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.601172977.

 

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl